Een online bank ...
Om jou nog beter van dienst te zijn
Om altijd optimaal te kunnen voldoen aan de behoeften en verwachtingen van haar klanten, heeft de Santander-groep de afgelopen jaren een belangrijke digitale transformatie doorgevoerd. Het doel is om de volledige dienstverlening van de belangrijkste banken van de groep volledig beschikbaar te maken via de digitale kanalen. Deze transformatie omvat niet alleen een complete herziening van de computersystemen, het automatiseren van bestaande processen en het integreren van nieuwe technologieën in de dagelijkse activiteiten.
Persoonlijke service
Het feit dat je een spaarrekening opent zonder een fysieke bank te bezoeken, betekent niet dat je niet kunt rekenen op een goede klantenservice. Heb je hulp nodig bij het openen van uw spaarrekening? Of een vraag over je interesten? De medewerkers van onze klantendienst helpen jou graag, telefonisch of per e-mail.
Beveiliging
Als spaarder wil je altijd zeker zijn dat jouw geld te allen tijde veilig is. Santander Consumer Bank doet er alles aan om je transacties te laten plaatsvinden in een volledig beveiligde omgeving en dat je geld optimaal wordt beschermd. Zo word je na een korte periode van inactiviteit automatisch losgekoppeld van de beveiligde omgeving. Elke transactie vereist ook een verificatie - eenvoudig en snel natuurlijk.